Mengapa mesti Permata Sunti?

Assalamualaikum wbt....bismillah...

Saya sekarang sedang sibuk dengan Permata Sunti. Sibuk mempromosi dan bercerita di sana sini. Ia merupakan  feminine herbal wash yang terbaik di antara yang terbaik setakat ini. Viral dari mulut ke mulut gitu. Pernah jumpa? Pernah nampak di media sosial? Permata Sunti pernah masuk dalam blog Siakapkeli. Sekarang ni dalam blog Yana Halim pulak. Harap-harap ramai juga yang dapat mengenali dan mengetahui produk hebat ini di blog saya. Memang besar harapan saya. Tapi mengapa mesti Permata Sunti? Nama pun dah wowww gitu. :D

Sudah sebulan saya berkenalan dengan Permata Sunti dan menggunakannya setiap hari. Review saya tentang produk ini memang berbintang-bintang. Sangat puas hati nak bagitau. Sampai saya juga berniat menjual produk ini.  Tapi mengapa mesti Permata Sunti?

Ini saya nak bagitau. Buat follower saya yang pernah membaca tentang kisah penyakit yang saya hidapi iaitu ovarian cyst dari jenis endometriosis mesti dah tahu sedikit sebanyak. Untuk orang seperti saya yang pernah melalui prosedur membuang cyst yang beratnya hampir 1kg, menderita kesakitan berpunca dari endometriosis seperti kontraksi nak bersalin tapi tiada henti, dan menderita kesakitan melalui rawatan injection zoladex ke perut tanpa bius.....pasti anda juga akan mengambil berat tentang memiliki rahim yang sihat. Seperti saya.



Mengapa semua rumah wajib ada Permata Sunti? 

Ia bukan setakat pembersih wanita, tapi hasil testimoni pengguna Permata Sunti menunjukkan ia adalah serbaguna kerana sifat merawat yang ada pada produk ini.



Kenapa anda perlukan Permata Sunti?
  1. Permata Sunti dihasilkan dengan pati pinang muda, manjakani, pati sireh dan gabungan-gabungan herba terpilih semulajadi.
  2. Dipercayai herba-herba yang terkandung di dalam Permata Sunti adalah amalan turun temurun nenek moyang yang telah kita ketahui rahsia dan keberkesanan dalam merawat masalah-masalah dalaman wanita terutama mereka yang mengalami masalah keputihan yang kronik dan otot vagina yang longgar selepas bersalin.
  3. Permata Sunti juga telah terbukti merawat pelbagai masalah keintiman wanita dengan banyak testimoni yang mereka terima setiap hari.



Apa kebaikan PERMATA SUNTI?
  1. Merawat masalah kewanitaan dengan cara mudah
  2. Merawat masalah keputihan & bau yang kronik
  3. Merawat kegatalan & luka melecet
  4. Mengetatkan otot dalaman selepas bersalin
  5. Memberikan rasa kering, selesa & nyaman
  6. Dihasilkan daripada pati pinang muda & sireh
  7. Diadun dengan herba bermutu tinggi
KELEBIHAN GEL PERMATA SUNTI?
  1. Hanya guna 2 picitan kecil setiap hari – JIMAT!
  2. Bau yang amat menyegarkan – WANGI!
  3. Kesan sepantas 3 hari – SANGAT PANTASS!
  4. Repeat order yang banyak – MEMANG BANYAKKK!
  5. Botol yang cantik & mudah dibawa ke mana saja
  6. Berat bersih 100ml & tahan lebih 2 bulan
  7. Lulus dan didaftarkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) [NOT151104337K]


Sensasi dingin, menyegar dan merawat yang ada di dalam Permata Sunti menjadikan ia turut menjadi pilihan sahabat-sahabat saya. 



Menjadi viral di Siakapkeli.


Mengapa mesti Permata Sunti? 

Jawapannya.....anda wajib menjadikan Permata Sunti sebagai feminine wash harian anda. Anda cuba, anda tahu. Tak perlu saya cerita panjang2 lagi.


Set penjagaan harian diri anda tidak sempurna tanpa Permata Sunti. Macam mana cara nak mendapatkannya? Whatsapp saja nombor yang tertera di gambar. 0194884682. 

Harga RM65 itu tidaklah dianggap mahal jika anda menganggap kewanitaan anda adalah permata yang perlu dijaga sepanjang hayat......kerana dirimu begitu berharga.


Terima kasih sudi baca.

0 Comments