Senyuman bersama entri lama

Assalamualaikum wbt...bismillah...

Disebabkan terlalu lama tinggalkan blog, semalam saya belek-belek balik blog saya ni.
Baca balik apa yang saya tulis dulu-dulu. :D
Sengih memanjang saya dibuatnya.
Sayakah itu?? hahaha...

Kat bawah ni antara entri-entri saya yang saya suka baca. (psiko kot, sendiri tulis sendiri baca. :p)

'Membazir amalan syaiton'
'Kerja sambil-sambil'
'Hantu ijo'
entri-entri hari raya.

(cari sendiri le...malas nak letak link. ekeke..)

Ada kawan-kawan pm saya bagitau blog saya ni best dibaca.
itu depa kata. bukan saya tau.
kembang kempis jap hidung ni. kah kah kah... (matik la perasan mengundang. :p)

By the way, thanx kenkawan yang jadi silent reader.
Tak sangka u olls rajin pulak membaca blog ni.
Siap bagi semangat untuk terus menulis.
Insya Allah.... mudah2an saya diberi kelapangan untuk mengadap blog ni dan berkongsi cerita.
Nasib baik juga ada blog.
Boleh ingat balik kenangan dolu-dolu. hehe..

Terima kasih sudi baca. Luv u oll...





9 Comments

  1. memang pon. bila baca entry lama macaam hampeh je. biasalah zaman remaja kan?

    but itulah kenangan..

    salam ukhuwah dr nanie

    ReplyDelete
  2. memang kelakar bila bc balik .. sy bc status fb sy dulu, masyAllah.. rasa nk deactive fb je malu, hahaha

    ReplyDelete
  3. takde dulu tak adalah sekarang kan...yg dulu2 jadikan panduan hinggalah jadi pandai sekarang ni hehe

    ReplyDelete
  4. akaka pulak dah beratus2 entri lama2 di delete..ni pun masih dok cari2,delete2 lagi hehe...kalau baca semula,malu dibuatnya

    ReplyDelete
  5. Membazir amalan syaiton tu
    Haku ingat sgt. Tu cucur nasik tu kan yana hehehehehe


    Nong andy

    ReplyDelete
  6. bila tgk entry lama, mcm tak sangka kita ke yg menaipnya..hehehe..

    ReplyDelete
  7. done follow sini no. 2519
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. hehehe.. kadang idea spontan lg bagus kan kak.. rindu entry akak!

    ReplyDelete
  9. salam perkenalan dia alam maya ye
    jemput follow saya ye
    umielman.blogspot.com
    no.2520 ye

    ReplyDelete