Kasut Clarks untuk dijual.

Assalamualaikum wbt....bismillah..

Baru-baru ni dapat rezeki kasut Clarks ole-ole dari London.
Memang le happy tapi malangnya saiz besar la pulak.
Saya pakai saiz 6 untuk saiz Europe tapi kasut ni saiz 7.
Makanya orang yang memberi bersetuju supaya saya menjualnya pada harga RM150 sahaja.
Kasut Clarks ni memang sangat selesa dipakai.
Meh la roger -roger saya sms/whatsapp 019-2764682 kalau berkenan ye.


#kaler coklat dan sgt selesa.


p/s: pasal operate cyst tu saya akan cerita kemudian ye.
edit: kasut ini telah berjaya dijual. terima kasih.




6 Comments

  1. ehh..saiz kaki kita sama.. :)
    Nur kadang2 pakai 6,
    kadang2 pakai 5...

    hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yea..pasal cyst tu,
      Nur nak tahu sgt tanda2nya kak...
      nanti cerita yea..

      Delete
  2. kasut untuk wanita rupanya.. tak jadi beli.. hehehe

    ReplyDelete
  3. alahai knapa saiz 7....klu saiz 4 @ 5 blhlah grab..:)

    ReplyDelete
  4. Memang minat sgt clark sbb selesa tapi saya pakai saiz 61/2 kalau UK size

    ReplyDelete