Aku TerTaWaN

Saya suka betul lagu Jeux interdit. Layan sungguh Adagio sampai feeling2. Boleh nanges dengar lagu Broken vow. Tapi tu la. Suka tahap melampau tapi tak tau siapa yg cipta lagu2 instrumental best tu. Tak tau siapakah yang menyanyi lagu yang selalu menemani saya tu. Kalau tau nama penyanyi pun, saya tak kenal orangnya. Tak rasa nak tau pun padahal boleh godek2 kat google je. 

Tapi itu untuk karya artis luar negara selain Korea. Rasanya saya lagi kenal ramai artis Korea padahal nama mereka lebih kurang sama berbanding artis Malaysia kot. Umur macam saya macam tak logik nak kenal group k-pop. Tapi saya boleh cam SNSD, kara, SS501, 2pm dan lain2 group lagi dengan mudah. Macam muda remaja bebeno. Hahaha.....

Artis Malaysia? Layann jugak la. Tambah2 bab gossip. Biasala kan kalau tengok kat beautifulnara tu. Macam2 gosip ada. Boleh la kenal artis2 baru kat situ. Tapi gambar2 artis Malaysia nie belum pernah buat saya benar-benar rasa tertawan sampailah saya melihat gambar si Fazura yang memakai tudung nie...



Lama betul saya tenung gambar nie. Adoiiii.....apesal lawa bebeno Fazura oiii? Selama nie tengok gambar2 dia tak pernah pun rasa macam nie. Jadi, inilah gambar artis Malaysia pertama yang buat saya betul-betul tertawan. Semoga Fazura terus berhijrah ke arah menutup aurat. Siyes....ko memang lawa la Faz....


10 Comments

  1. perempuan btudung lebih nmpak manis dan ayu :D

    ReplyDelete
  2. pojiekyra.... :)

    fakheeratiqah... sokong jugak... :)

    ReplyDelete
  3. memang btol... tu! lagi ayu kalu bertudung.. 'comey... berseri-seri wajahnya.' lagi 1 kalu x make up lagi comey!...


    blog azliyana tersenarai dalam list terjah bersama myobw...

    ReplyDelete
  4. SiNGGAh Dari OHBLOGWALKING... :)

    ReplyDelete
  5. ada tengok kat melodi semalam...fazura dah bertudung sungguh ker ataupun untuk mana2 drama jer?

    ReplyDelete
  6. blogtube...dia kalau x mekap pun dah sedia comey.. :)

    syaf....rajin2 la singgah lagi.... :)

    ReplyDelete
  7. ayung...pakai tudung nie untuk drama Tahajjud cinta yg ganti drama Keranamu Laila tu...

    ReplyDelete
  8. hurmmmm mrmnag lawa dan cun habeshhh

    ReplyDelete
  9. sye mmg suke tgok muke dia cantik sgt la..pakai tudung lago shomell

    ReplyDelete